sobota 22. listopadu 2008

19.11. - 193. den


Sklo.
Dneska jsem měla pěkně rozlítáno. Ráno jsme byli s Tomáškem na očním. Šilhá na levé oko, prostě to zdědil po mě. Naštěstí jinak je očičko v pořádku, vidí dobře, takže dostal jen slabé brejličky a v lednu máme přijít znovu a uvidíme, co dál. Zaplaťpánbů za to, já už se psychicky připravovala na okluzor. Od paní doktorky jsme moc pospíchali do školky, protože zrovna ten den měli divadlo. Chudák Tomášek, vlál za mnou celou cestu od tramvajové zastávky :). Ale stihli jsme to, dokonce si dal i sváču. A já pokračovala v krasojízdě. U našich si vyzvedla Lukáška, kterého ráno přivezl Jirka, a autobusem jsme dojeli k autu, které jsem ráno zaparkovala na okraji Plzně. Rychlý oběd a znovu do auta, Luky bude odpoledne u druhé babičky. Znovu domů, něco poklidit, nachystat se a do práce. Prostě den v poklusu. Ale zvládla jsem to. Jen ta dnešní fotka je taková zvláštní....prostě jsem si trošku zaexperimentovala :). Ale mě se to líbí. Právě proto, že je to takové zvláštní. Je v tom pohyb, stejně jako v dnešním dni.
P.S. Jsem na sebe hrdá. Tentokrát jsem nezaparkovala na kraji města, ale dojela jsem autem AŽ do Lobez. Tak teď už jen ten poslední úsek - až k našim na Slovany... :)

Žádné komentáře: