čtvrtek 2. října 2008

27.9. - 140. den

Stal se ze mě lovec motýlů. Tohohle krasavce jsem si prostě nemohla nechat ujít. Ta jeho oka na křídlech tak krásně jiskřila..... A on, potvora, jako kdyby to tušil, začal si ze mě dělat dobrý den! Vždycky si někam sedl, vyhříval se a určitě po očičku sledoval, jak se k němu opatrně plížím - blížím. Ještě i zaostřit mě nechal, ale v okamžiku, když jsem už už mačkala spoušť, frrrrrrrr...... a byl pryč. Přeletěl vrátka, chvilku poletoval nad cestou, pak si vybral nějaké místečko a zase se vyhříval. Takže jsem se opatrně připlížila za ním na cestu, zaostřila a frrrrrr... byl v tahu! Chvilku si poletoval sem a tam, přeletěl plot a už byl zase u nás na zahradě a vyhříval se na kameni ve skalce....... Věřte nebo ne, tohle se opakovalo asi 8x. Jestli mě někdo sledoval, musel se královsky bavit, jak neustále přelézám plot do zahrady, ze zahrady a jak jako blázen lítám za motýlem. Opravdu už mi chyběla jen ta síťka... :D.
Nakonec se usadil na vyhřáté fasádě.

Žádné komentáře: