středa 19. listopadu 2008

10.11. - 184. den


Barvy.
Počasí nám přeje. Když se Luky vyspal, venku nádherně svítilo sluníčko a teploměr ukazoval neuvěřitelných 14 stupňů. Bylo jasné, že toho musíme využít a vyrazili jsme na dlouhou procházku. A já doufala, že se mi podaří alespoň jedna hezká fotka...

Už včera se mi zdálo, že foťáček není tak úplně v pořádku. Při zoomování mě někdy jakoby nechtěl poslouchat, reagovat se zpožděním a neochotně. Dnes ráno už zoomovat nešlo vůbec. Úplně jsem zpanikařila, protože jiný foťák nemám a ten nový je sice u Ježíška objednaný, ale do Vánoc je ještě daleko. Nakonec jsem se smířila s tím, že buď budu fotit bez zoomu, nebo si prostě koupím nějaký malý kompakt. Naštěstí všechno dopadlo dobře. Manžel foťák rozebral a zjistil, že u zoomovacího kolečka byl zaseklý malý ulomený kousek plastu. Zřejmě se to stalo, když si s foťákem hráli kluci a jak nosím foťák při procházkách v kapse, tak ten malý kousíček uvnitř putoval a nakonec zapadl a zasekl se. Teď už je zase všechno v pořádku a já můžu ocenit, jak šikovného mám manžela. :)

Žádné komentáře: