čtvrtek 20. listopadu 2008

17.11. - 191. den


Výlet.
Počasí jako na houpačce. Jeden den zima a mlha, člověku se ráno nechce ani vylézt z postele a druhý den svítí sluníčko a přímo to člověka láká ven. Oběd neoběd, tatínka jsme dopoledne nechali doma a vyrazili. Tomášek chtěl jít na jezírko a měl to přišlo jako dobrý nápad. U řeky by byl stín, sem krásně praží slunce, takže nám zima nebude. Původně jsem myslela, že dojdeme po cestě jen k ceduli a pak se zase stejnou cestou cestou vrátíme zpátky k silnici, ale kluci chtěli jít na další vyhlídku. Času jsme měli dost, protože Jirka slíbil, že oběd dodělá, tak jsem je nechala. Nakonec jsme po haldách obešli téměř polovinu jezírka, i když jsem chvílemi měla docela strach, který z nich mi tam spadne jako první. Na našem oblíbeném fotografovacím stromě si kluci zahráli na traktor (nevím, proč zrovna traktor, na výlety vždycky jezdíme autem :-D) a pak už jsem hledala cestu domů. Samozřejmě jsme jí přešli a vzali to oklikou, ale nakonec jsme šťasně sešli k silnici a pak už nás čekal jen ten kopec domů......

Žádné komentáře: