sobota 8. listopadu 2008

8.11. - 182. den


Dort.
Můj první netradiční dort. Zatím jsem vždycky dělala jen klasické kulaté, letos poprvé jsem se odvážila na netradiční. Původně jsem přemýšlela nad mašinkou, ale na vláčky je spíš Tomášek. Pak mě napadl pejsek, protože ty má Luky moc rád a svého velkého plyšového hafana tahá všude. Ale neměla jsem kulaté nerez misky na korpus, tak jsem skončila u autíčka. Vymyšlené jsem to měla báječně. Korpus jsem si upekla a připravila už předem a dnes jsem ho chtěla jen dozdobit. Jenže když jsem naplnila sáček krémem, a začala zdobit, zjistila jsem, že je protržený a že mi krém leze všude možně, jen ne tudy, kudy má. Zkusila jsem si tedy vzít obyčejný igelitový pytlík, ale skončilo to úplně stejně. Zjistila jsem, že takový ten nástavec, co drží stříkací hlavice, má po stranách ostré hrany a ten pytlík mi vždy protrhne. Takže letěl do koše, za ním oba pytlíky a ke slovu přišel letitý nástroj na výrobu sušenek. Tím jsem ale bohužel mohla dělat jen ozdobné "bobky", takže autíčko nakonec jako autíčko až tak nevypadá. :(
No nic, třeba se mi to povede příště........jestli tedy nějaké příště bude!

P.S. Dort je prudce jedlý, ba přímo výtečný. Takže vlastně úspěch.
P.P.S. Hned, jak se dostanu do města, koupím pořádnou zdobičku na dorty!!! :)

Žádné komentáře: