úterý 6. ledna 2009

1.1. - 1. den (236. den)

Na bruslích.
Sašiny návštěvy miluju. Dům je plný lidí, smíchu a činností. Hrají se hry, pořádají bojovky, na cestách za pokladem se baví velcí i malí... Dneska nás vytáhli na brusle. Sice to původně vypadalo, že místo bruslení půjdeme jen na procházku ( na Boleveckém rybníce se propadlo 5 bruslařů), ale když jsem dojeli na Kameňák a viděli tu spoustu lidí bruslících po celé ploše, bylo jasno. Žádná procházka, pěkně obout brusle a hurá na led. My bez bruslí (já, Tom a Luky) jsme vyrazili na led v botách a se sáňkami. Byla to paráda!!! A když mě ještě Saša půjčila na chvilku brusle, byla to paráda ještě větší. Kupodivu jsem se ani nezabila, ani nepřerazila a, přestože jsem na nich nestála přes 20 let, dokonce jsem i bruslila. A šlo mi to! :-D

Žádné komentáře: