pátek 9. ledna 2009

7.1. - 7. den (242. den)


Kontrola.
Ráno jsme šli s Tomíkem oba na kontrolu očí. Tomíškovi rozkapávali očička, aby mu je mohli pořádně změřit a já šla na pravidelnou roční kontrolu a nechat si předepsat ještě jedny brýle, kdyby měl náhodou Luky zase destruktivní sklony. Už loni se mě p. doktorka ptala, jestli budu chtít předepsat nové obroučky a já, že ne, že až za rok, až půjdu do práce. Měla jsem tehdy dvoje - jedny obyčejné pro doma a druhé parádnější do práce. Týden na to, si Luky "půjčil" moje domácí brýle a urval jim jednu fajfku. Nechala jsem si to spravit, načež mi do týdne urval i tu druhou. A 14 dní na to si půjčil i moje parádní brýle. Ty naštěstí přežily. Takže bylo jasné, rok musím přežít jen s jedněmi a hlavně si nesmím zapomenout požádat o nové. Kontrola dopadla dobře. Tomík sice má na obou očích 2 dioptrie, ale vypadá to, že šilhání by se mělo ztratit a že to nebude tak zlé, jak jsem se obávala.

Žádné komentáře: