čtvrtek 19. února 2009

14.2. - 45. den (280. den)


Voda.
Ráno bylo krásně. Jasno, modrá obloha a cca -10. Dopoledne se vzduch nepatrně prohřál, takže jsem kluky vyhnala ven s úmyslem jednak nafotit nějaké fotky a jednak je udachmat, aby po obědě pěkně spali. Vzali jsme to nejdřív k řece. Kluci házeli do vody kamínky a listy a já se rozhodla, že budu trošku experimentovat. Že si budu ručně nastavovat čas a udělám si několik různých záběrů vody. Jenže to bych nesměla být takové trdlo!!! Místo s časem jsem si štelovala clonu, pak si přepla na úplný manuál, který ještě naprosto nemám nastudovaný, takže se se mnou foťáček de facto přestal bavit.....no prostě trdlo na entou!!! :-D Když jsem si konečně přepla na ten správný režim a upravila si to zhruba tak, jak jsem si myslela, že chci, sluníčko se posunulo a záběr byl v čudu. No nic, udělala jsem tedy takovou znouzecnost a pro příště to chce, nastudovat si teorii předem. A případně si udělat i poznámky, protože jak vidno, mráz působí na mozek negativně... :-D

Žádné komentáře: