neděle 22. února 2009

16.2. - 47. den (282. den)


Bublina.
Tak na tuhle fotku jsem obzvlášť pyšná. Ta se prostě zadařila. :) Hráli jsme si s Lukáškem a já zase nevěděla, co fotit. A Luky, jako kdyby mi četl myšlenky, najednou povídá: ".....maminko, bubinky!!!" Bubinky znamenají dvě věci, buď, že je rozjařený a dělá blbinky (což v tu chvíli nebyl a nedělal, protože jezdil s mašinkama), anebo že mám vstát, vzít bublifuk a dělat bublinky. On je bude chytat a rozprskávat. Výborný nápad. Takže jsem popadla nejdřív foťák, pak bublifuk a obojí se snažila sladit tak, abych si nenakapala do objektivu, aby měl Luky nějaké bublinky na rozplácávání a já abych něco vyfotila. Samozřejmě, že to moc nešlo. Než jsem stačila zaostřit, Luky mi všechny bubliny zlikvidoval.Takže to nakonec dopadlo tak, že já bubliny foukala na gauč (tam vydržely některé i 20 vteřin), Luky měl přísně zakázáno je rozplácávat ( s tím, že mu pak ukážu obrázky) a já rychle ostřila a cvakala bublinky, které jedna po druhé mizely v nenávratnu.....

1 komentář:

Lucka73 řekl(a)...

Pěhný!!! A ta úprava - vinětace okolo - krásně tu bublinu "vypíchne - pěkný!!