sobota 14. března 2009

14.3. - 73. den (308. den)


Pilná jako včelička.
Jaro už vysloveně ťuká na dveře. Dneska bylo odpoledne 12 stupňů a, i když se sluníčko schovávalo za oparem a trochu foukal vítr, na jižní straně bylo nádherně. Takže jsem se už pustila do jarních prací na zahradě. Ze skalky vybrala všechny tújové větvičky, které jsem tam před zimou naházela jako zimní krytí. Ty, které vítr odfoukal do trávníku, shrabala a dokonce jsem i začala s vyhrabáváním trávníku. Tedy jenom malého kousku, protože nic se nemá přehánět ;). Rozmarýnu, která mi při letošní tuhé zimě zmrzla, jsem ostříhala a uvidíme, jak si s ní příroda poradí. V nejhorším bude nové místo na kytičky. Růže jsem pro jistotu ještě nechala přikryté, protože je mi jasné, že tohle krásné jarní počasí dlouho nevydrží, ale skalničkám a cibulkám už to myslím neublíží. No a mezi vší tou prací, jsem ještě stačila fotografovat včelku, která přiletěla na rozkvetlé sněženky.

3 komentáře:

Dadouch řekl(a)...

No teeeda včelka a v letu....... úžasná fotka ;o)

Lucka73 řekl(a)...

Nádherná fotka!!!

Lesana řekl(a)...

Týýý bláho, to je fotka :o))) První jarní včelka a takhle hezky vyvedená :o)