čtvrtek 14. května 2009

14.5. - 134. den


Tomíkův den.
Dnes byla ve školce besídka ke Dni matek. Samozřejmě jako naschvál zrovna v den, kdy pracuju. Takže jsem Tomáška v podstatě už od minulého týdne připravovala na to, že tam nepřijdu. Vysvětlovala jsem, že nemůžu a že by místo mě šel tatínek, jenže Tomík namítl, že je to besídka pro MAMINKY a ne pro tatínky. Tak jsem říkala, že by mohla jít babička, že je to moje maminka, tak je to vlastně tak trošku i pro ni a dokonce jsem přesvědčila i dědu, aby šel také a nahrál mi besídku na video, abych se na něj pak mohla podívat. Tom nakonec souhlasil, ale výraz v jeho očích byl jasný - maminka se na mě nepřijde podívat!
Ovšem dneska se to v práci vyvrbilo tak, že se mi podařilo dorazit do školky těsně před začátkem. Jízda přes zacpanou Plzeň sice byla mírně infarktová, ale stálo to za to. Nejen, že bylo kouzelné, jak se ti prckové snažili, ale ta radost v Tomáškovo očích, když zjistil, že tam jsem. Takovéhle okamžiky se prostě nezapomínají... :)

Žádné komentáře: