sobota 23. května 2009

23.5. - 143. den

Motýlek.
Dnes odpoledne budu fotit na svatbě a mám z toho doopravdy strach. Umím sice dělat docela pěkné kompozice (není nad to, když se člověk sám pochválí :-D), ale naprosto nerozumím všemu tomu technickému okolo. Sice jsem se už začala vzdělávat i v tomto směru, ale zatím jde většina toho mimo mě. Na manuální nastavení si fotit naprosto netroufám, ještěže se teď vyrábějí chytré foťáky. Prostě automatika to jistí. No jo, jenže co například s bleskem? Budu si ho umět upravit? Nejspíš na to v zápalu boje (=focení) zase naprosto zapomenu :(. A co když propásnu nějaký důležitý moment??? Uf!!! Hrůza mě jímá už teď...tak jsem se trošku uklidňovala při "lovu" motýlů...

3 komentáře:

Petra Jandová řekl(a)...

Krásný motýl.

Lucka73 řekl(a)...

Nádhernej motýl!!

A svatbu jsi zvládla - už budou jen lepší a lepší... uvidíš, že to půjde!!

Jindra Krobová řekl(a)...

nádhernej motýlí úlovek