středa 27. května 2009

27.5. - 147. den


Na houpačce.
Dneska byl pracovní, a tudíž "plzeňský" den. Ráno pršelo a byla zima, dopoledne začalo svítit sluníčko, ale zase začal foukat studený vítr, a když konečně přestal, zase zalezlo sluníčko. :) Takže počasí jako na houpačce. Dopoledne jsme s Lukym šli na krátkou procházku, protože jsem měla jít na masáž, na kterou jsem se už mooooc těšila. No, skončili jsme na dětském hřišti na houpačkách. Já zkoušela fotit na prioritu času a Luky nadšeně střídal všechny houpačky, což prokládal občasným sklouznutím na klouzandě. Z venku jsme se vrátili přesně v době, kdy mi měla začínat masáž. Což mi ovšem naprosto nevadilo, neboť jsem na ni dočista zapomněla. V klídku jsme poobědvali babiččiny výborné lívance a teprve v půl jedné ve mě hrklo!!! No, stalo se. Zkrátka si moje bolavá záda budou muset ještě 14 dní počkat... :(
P.S. Věnovala jsem klukům naše staré kompaktíky na kinofilm. A protože maminka má foťáček taky stále u sebe, máme teď na procházkách stálého společníka... :-D

Žádné komentáře: