neděle 31. května 2009

31.5. - 151. den

Pole vlčích máků.
Odpoledne jsem jela do Rokycan. A úplně neplánově nafotila tyhle fotky. Původně jsem fo´ták brala kvůli jakémusi "pavučinovému" stromu, o kterém mi říkaly holky na cvičení. Prý je úžasný a všichni si ho jezdí fotit, tak si ho musím taky nafotit. No, ať jsem hledala, jak jsem hledala, žádný strom s pavučinami jsem neviděla. Zato jsem (při menším bloudění, které ukázalo žádným blouděním nebýt :-D) našla tyhle krásně vlčí máky. Škoda, že pole bylo tak rozbahněné, byla bych tam vlezla. Takhle jsem se musela spokojit jen se záběry z cesty...

3 komentáře:

Jeje řekl(a)...

Fantazie!! Jen co prestane prset, tesim se ze na ne vyrazim take.. doufam, ze jeste nebude pozde!!

MAs je krasne!

Petra Jandová řekl(a)...

Opravdu povedené fotky.

Dadouch řekl(a)...

Teeeda, ty jsou nádherné, obzvláště ten poslední ;o)