úterý 26. května 2009

Fotky ze svatby

Dostala jsem svolení ukázat pár fotek ze svatby, kterou jsem v sobotu fotila. Ale prý jen těch povedených :-D. No to dá přece rozum, že vyberu jen ty povedené, ne? Přece se nebudu chlubit vlastní neschopností...;). Ještě musím říct, že moc obdivuju všechny fotografy, protože v sobotu jsem si na vlastní ruce (a oči a nohy) vyzkoušela, že to rozhodně není žádný med. Je to obrovská zodpovědnost. Je něco úplně jiného sem tam si něco "vyblejsknout", nebo si fotit fotky pro sebe. Tady zachycujete osud jiných, cizí vzácné chvíle, které se nebudou opakovat. A pokud zklamete, okradete je o ně.

2 komentáře:

Family Foto řekl(a)...

Hengy paráda! Jsi fakt šikulka!!!!

dib řekl(a)...

hmmmm, dost dobře, hengy!! pěkné.

(mohla bych tě poprosit, abys fotky eště trochu zmenšovala? mě přijde škoda dobrou fotku nerozkliknout, ale ty ty tvoje zvětšené už jsou moc velké, nevlezou mi na obrazovku, a rolování mi ji sice ukáže celou, ale dojem z ní nulový, a to je škoda..)