neděle 26. července 2009

23.7. - 204. den

...z rozmlácenýho kostela v krabici s kusem mýdla
přinesl jsem si anděla, polámali mu křídla...
Anděl.
Začíná druhá polovina pobytu a my vyměnily jeden kurz za druhý. Ode dneška bych měla dělat vitráže. Jenže si tu připadám trošku vyděděně. Jednak mě naprosto nenapadá žádný vzor, ani nic kloudného, co bych mohla z kousků skla vyrábět a jednak mě lehce děsí práce s rozpálenou pájkou. Okolo mě se to hemží anděly, sluníčky či úžasnými kolážemi a já si připadám jako naprostý trouba :D. Tak tato činnost opravdu mým hobby nebude...
...tohle kolo stálo opuštěné v rohu a naprosto se mu nedalo odolat...

2 komentáře:

Andynka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Andynka řekl(a)...

Chi omylem jsem smázla svuj koment ! Každopadně moc se mi líbí fotky i tvuj text u nich ! A věřím,že se ti nakonec podařilo něco hezkého vyrobit ! ;)