sobota 6. února 2010

Tomášek

...modlitba ke sněhovému bohu???...
Ve středu jsem jela odpoledne do Plzně k holiči, tak jsem si kluky hned po školce přivezla domů. Lukášek tedy silně protestoval, že chce být u babičky, ale měl smůlu, zkrátka se jelo domů. A protože bylo pěkně, vyrazili jsme ještě na procházku. S foťákem. Nevím, kde všichni berou ty krásně spolupracující, do foťáku nekoukající děti. Děti, které si dovádějí ve sněhu a jen tak mimochodem se na zavolání otočí... Lukášek se zaťal a že se fotit nebude.... Tomík naopak nadšeně zaujal pózu manekýna a nahodil thymolinový úsměv...HRŮZA!!! Poté, co jsem řekla, že TAKHLE ho tedy fotit nebudu, se zatvářil velmi ukřivděně a vyčítavě. Tohle jsem mu zkrátka nemohla udělat. Poslala jsem ho tedy alespoň vyhazovat sníh do vzduchu a doufala, že alespoň jedna fotka bude, při jeho bleskurychlých pohybech, ostrá...
...a její vyslyšení :-D...

Žádné komentáře: