čtvrtek 5. února 2009

1.2. - 32. den (267. den)


Koncert.
V Plzni dnes začaly Smetanovské dny. Už asi od listopadu okukuji plakáty a vždycky si říkám, jé to by se mi líbilo....jé, to by se líbilo i Jirkovi.... a nic. Prostě zapomenu, že jsem někam chtěla jít, shánět nějaké lístky. Jsem líná a stává se ze mě venkovský křovák!!! Ale tenhle týden se na mě usmálo kulturní štěstí. V úterý jsem šla s mami do divadla na Pannu orleánskou a na dnešek mi kamarádka poskytla volňáska na koncert Eternal Seekers. Moc jsem se těšila. Vždyť už jsem tak strašně dlouho nikde nebyla a fakt už mi to docela chybí. A navíc jsem na sebe pyšná, protože po letech odmítání řízení auta po městě jsem si sama dojela do centra a zaparkovala. Žádné auto na parkovišti na kraji města a tramvaj. No, taky už bylo na čase... :)
Mimochodem, ten koncert byl ÚŽASNÝ!!!

Žádné komentáře: