čtvrtek 5. února 2009

2.2. - 33. den (268. den)

Potok.
Po hoooodně dlouhé době jsme s Lukym vyrazili na procházku na potok. Poslední dobou jsme se nějak víc drželi těch našich "horních" procházek, chodili jsme k řece na jez nebo na pole. Dneska jsme udělali výjimku, protože bylo takové divné počasí a já nechtěla riskovat, že si domu na botách přneseme bahno. Lukáš byl nadšený. Stoupal si až na samý krajíček břehu a všechno pozoroval. Jak voda ubíhá rychle, jak neubíhá, jak se točí dokolečka... Já už byla nadšená o něco míň, protože představa dítěte koupajícího se v zabahněném potoce plném studené vody opravdu není lákavá. A tak jsem ho pořád okřikovala a chytala, no jestli mě někdo pozoroval, tak si musel ťukat na čelo a myslet si něco o neurotických matkách :-D A pak jsme přišli k tomuhle "jezíčku", já vytáhla foťák.....a kdyby v tu chvíli Lukáš padal do vody třeba po hlavě...no, to bych si asi všimla, ale jinak jsem prostě v tu chvíli fotila a i kdyby okolo mě padaly trakaře, tak mě nic nemohlo vyrušit. Naštěstí je Lukášek hodný chlapeček, viděl, že maminka už zase fotí a šel se dívat na slepičky... :)

Žádné komentáře: