pátek 13. února 2009

5.2. - 36. den (271. den)


Klaun.
Příští týden bude u Tomíka ve školce maškarní bál. Ptala jsem se Toma, za co by chtěl jít a on mi povídá, že za klana. Tak jsem se jala shánět nějaké klaunské oblečení. Což o to, karnevalových kostýmů mají spousty. Jenže z internetu jsem ho nechtěla, abych měla jistotu, že ho budeme mít včas. Takže jsem oběhla pár hračkářství. Batmanů a Spidermanů měli spoustu, stejně jako čarodějnic, včelek a berušek. Ale klasické šašky nebo klauny prostě nemají. V prvním hračkářství jsem sice jeden oblek našla, ale pro 8leté dítě. Takže nic. Ale koupila jsem alespoň barvy na obličej. Ve druhém hračkařství sice kostým též neměli, zato tam měli úžasné šaškovské čepice i s vlasy. Takže jsem tam vyslala Tomíka s babičkou, aby si jednu vybral. Kostým jsem nakonec sehnala ve třetím hračkářství....

Žádné komentáře: