pátek 13. února 2009

6.2. - 37. den (272. den)


Soustředění.
Maminko, malovat!! To jsem dneska slyšela pořád. Lukášek mě pronásledoval úplně všude. Maminko, malovat! Nechápal, že prádlo se samo do pračky nedá, že postýlky musím ustlat taky já a že pokud už konečně nezačnu vařit, budeme bez oběda. Nakonec jsme se dohodli, že si uděláme kašičku s kakaem (instantní kaši, která mi ještě zbyla z dob, kdy byl Luky kojenec :) ), polívka nám zbyla od včerejška, tak jsme si vzali fixy a rozložili se s nimi v kuchyni na podlaze. Proč na podlaze nevím, mě se malovalo dost nepohodlně, ale Lukášek si nestěžoval. Vždycky se ujistil, že fixu dobře drží (pokaždé jsem mu ji musela otočit a poskládat mu prstíky do správného postavení), a pak velmi soustředěně vyráběl dlouhé klikaté čáry, kterým říkal auto a anténa. :)

Žádné komentáře: