pátek 23. září 2011

Šumava 2011 - den poslední

Balíme, nakládáme, uklízíme a odjíždíme. Původně jsem chtěla poslat kluky s tatínkem na maliny, ale hádejte co,.........prší. Takže to musíme zvládnout i s nimi. Naštěstí je klouzání po příkrých schodech baví ještě i po týdnu, takže to není tak hrozné. A když to hrozné být začne, ještě pořád je tu televize, takže to přeci jen zvládáme.


Naši zůstali na předání chaty zpět majitelům a my se vypravili do Lipna na výstavu IQ Parku - Poznej sám sebe. Tomíkovi se to líbí, Luky je mírně otráven. Až když přijdeme do velkého sálu, kde jsou přístroje se světýlky a zvuky a on může mačkat různé čudlíky, vezme nás na milost. A nakonec se vzteká, že už musíme jet. Máme totiž sraz s Bárou a dětmi v ZOO Ohrada a ještě musíme na oběd.
V ZOO to bylo prima, občas sice pršelo, ale vždycky jsme stihli někam zalézt. Je fajn, že je tahle Zoo taková malinká a všude je blízko, v Plzni by nám tak hej nebylo.
























U východu ze ZOO stál stánek s perníky. To, že nebudou mít malá srdíčka, jsem ovšem při smlouvání nevěděla. Pak už bylo pozdě, perníky byly slíbené. Když jsem ovšem viděla, jak obrovské traktory si kluci vybrali, začala jsem smlouvat zase já. Ano, koupím je, ale kluci s námi ještě vyšlapou k zámku Hluboká a sní si je až tam v zahradě. Ujednáno, perníky koupeny (Bára mě proklíná ještě dnes, prý jí budu luxovat auto). S tetou Bárou jsme se domluvili, že za týden přijedou k nám a jede se na Hlubokou.


Když jsme přišli k zámku, museli jsme se hned občerstvit a kluci si rozbalili perníky. A že prý je mám fotit a oni že mi budou pózovat. No, rozšoupli se celkem slušně, ale těch fotek moc nemám, protože jsem se neustále smála. A to se pak, jak uznáte, špatně fotí.


Prošli jsme se jen okolo zámku, dovnitř se nám už nechtělo. Kluci se šli honit na točitá schodiště a my s Jirkou jen tak odpočívali.













Cestou domů jsme to vzali zkratkou - bylo to delší, zato horší cestou. A ještě navíc s objížďkami, protože v těch vesnicích zrovna byla pouť. Ale domů jsme dojeli ještě za světla a navíc po krásně prázdných silnicích. Co víc si přát....

Žádné komentáře: